بین مطالب وب سایت جستجو کنید

اخبار روز اخبار داغ


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
رامین رها
19:59
دو شنبه 3 آذر 1393

دکتر علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی که به جیبوتی سفر کرده است، هنگام بازدید از ناوشکن های ایرانی مستقر در خلیج عدن گفت: امروز، تمامی کشورهای دنیا به این نکته اذعان دارند که ایران صلح طلب و برای منطقه امنیت ساز است.

علی لاریجانی در بازدید از ناوشکن جماران و ناو بالگردبر بوشهر که در جیبوتی پهلو گرفته اند، افزود: حضور دریادلان ارتش جمهوری اسلامی ایران در خلیج عدن و آب های منطقه برای مبارزه با دزدان دریایی و تسهیل تردد دریایی، امنیت را برای ما و منطقه تأمین کرده که این برای ما افتخار آفرین است .

لاریجانی گفت: در سال های اخیر، ما شاهد ناامنی هایی در این منطقه بودیم که صدماتی را برای کشورهای مختلف در بر داشت اما حضور نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امنیت را برای تردد کشتی ها ایجاد کرد.

رئیس مجلس افزود: این اقدامات نشان دهنده سیاست ایران در ایجاد صلح و آرامش در این مناطق است و این در حالی است که برخی کشورها حضور ایران را عامل ناامنی می دانستند.

وی تصریح کرد: امروز همگان فهمیده اند که ایران صلح طلب و برای منطقه، امنیت ساز است .

دکتر لاریجانی در جریان این بازدید، از امیر دریادار حبیب الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و همکاران وی در این نیرو قدردانی کرد.

 


رئیس مجلس ضمن بازدید از تمامی قسمت های ناوشکن جماران و ناو بوشهر، از نزدیک در جریان اقدامات این دو شناور و مأموریت های آنها قرار گرفت.

شایان ذکر است ناوچه جماران نخستین نمونه از کشتی های جنگی کلاس موج ساخت ایران است که به موشک های ضدکشتی و سطح به هوا، اژدر انداز، توپ پدافندی، ابزار ناوبری الکترونیکی نوین و امکانات جنگ الکترونیک مجهز است.

این کشتی با طول 94 متر، ظرفیت یک هزارو 420 تُن و سرعت 30 گره دریایی (56 کیلومتر بر ساعت)، توانایی حمل 140 ملوان و حمل و سوخت گیری بالگرد را نیز دارد.



تعداد بازدید از این مطلب: 161
بازدید : 161

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:










نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



به وبلاگ من خوش آمدید
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به همه چیز از همه جا مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر